Returul produselor

Conform OUG nr. 34/2014, Clientul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a comenzii. In acest interval de timp, Produsele cumparate de catre Client de la ClickEvo.ro pot fi returnate, fara sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele platite vor fi rambursate.

Clientul poate sa comunice Vanzatorului intentia (declaratie neechivoca) de retur la adresa de e-mail [email protected] sau la numarul de telefon 0728424054 . Pentru a usura procesul de retur si a asigura rapiditatea acestuia, ClickEvo.ro pune la dispozitia Clientului facilitatea de a completa si trimite un formular de retur direct din Contul Clientului creat in Site.

In cazul in care Comanda a fost deja achitata, iar Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal, ClickEvo.ro va rambursa contravaloarea acesteia in termen de maximum 14 zile de la data la care Clientul a informat Vanzatorul cu privire la decizia de retragere din Contract.

Contravaloarea Comenzii va fi rambursata folosind aceeasi modalitate de plata ca aceea folosita in Tranzactia initiala de catre Client, in cazul in care acesta nu opteaza pentru o modalitate diferita de incasare a respectivei sume de bani.

ClickEvo.ro isi rezerva dreptul de a amana aceasta rambursare pana la data returnarii Produselor de catre Client sau pana la data receptionarii de la Client a unei dovezi conform careia acestea au fost expediate catre ClickEvo.ro. In cazul in care Vanzatorul s-a oferit sa-si recupereze singur produsele de la Client, se va lua in considerare data respectiva.

In cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia acestuia, toate costurile de returnare vor fi suportate de catre consumator, cu exceptia situatiilor in care motivul returului este imputabil ClickEvo.ro, firma care detine magazinul virtual clickevo.ro.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, precum si cartuse sau tonere desigilate si produse personalizate la cererea clientului si care au un Bun de Tipar acceptat in prealabil de acesta. Vanzatorul va face receptia fizica a marfurilor returnate la primirea in depozit si isi rezerva dreptul de a refuza primirea in stoc si returnarea contravalorii in cazul gasirii unor neconformitati. Consumatorul va fi informat in scris prin e-mail asupra neconformitatilor constatate si invitat la depozitul companiei pentru recuperarea produselor.

Exceptiile

Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

  • • produse care au depasit termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii
  • • produse al caror termen de garantie expira in mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse in perioada de valabilitate
  • • produse care au fost distinct personalizate la cererea clientului sau care au fost achizitionate pe comanda speciala pentru client
  • • categoria produselor care prin natura lor, din motive de protectie a sanatatii sau de igiena, nu pot fi returnate (de ex. produse de igiena personala, produse alimentare etc.), cu exceptia situatiei in care sunt inca sigilate;
  • • produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului); cartuse/ tonere desigilate;

Este, de asemenea, obligatoriu ca produsele sa fie returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si eticheta integre, fara urme de utilizare, deteriorare, lovire. Produsele se returneaza in unitatea de ambalare (pachet, rola, cutie, bucata etc).

Produsele se returneaza in ambalajul original, insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manuale de utilizare, documentatie tehnica, certificate de garantie si/sau conformitate).

Nerespectarea conditiilor de mai sus, precum si punerea produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.